Jakie znaczenie dla firmy może mieć mały znaczek będący elementem całej identyfikacji wizualnej? Jak się okazuje ogromne. Logotyp jest niczym innym, jak wizytówką firmy, dzięki której potencjalny klient już dzięki jednemu spojrzeniu ma wiedzieć, że nie powinien korzystać z usług żadnej innej firmy, jak tylko tej którą reprezentuje dany 'znaczek'. Główną cechą dobrego logotypu jest przede wszystkim jego unikatowość, dzięki której obraz głęboko zapada w pamięć odbiorcy. Dzięki doborowi oryginalnych kolorów, czcionki oraz kształtów, logo znacznie wyróżnia daną firmę na tle innych, co dla potencjalnego klienta może oznaczać, że dobra, jakie może zaproponować określona firma są szczególnie warte uwagi. Wszelkie elementy składające się na obraz logotypu mają przede wszystkim odzwierciedlać charakter całej firmy i proponowanych przez nią dóbr. To wręcz niesamowite, że tak wiele informacji można uzyskać spoglądając na mały znaczek.
Oryginalne logo ma za zadanie przede wszystkim wpłynąć na podświadomość odbiorcy i sprawić, że będzie on postrzegał daną markę, jako wyjątkową, a co za tym idzie zdecydowanie godną uwagi. Chociaż logo wydaje się być tylko małym obrazkiem, praca nad stworzeniem niepowtarzalnego logo jest bardzo złożona i długotrwała. Podczas projektowania logo należy uwzględnić wszelkie walory marki, tak aby mogły one zostać odzwierciedlone w efekcie końcowym. Dzięki poprawnie przygotowanemu logo, odbiorca w krótkim czasie potrafi ocenić jakość usług proponowanych przez określoną markę. Naturalnie, nikt jeszcze spoglądając na logotyp nie rzucił swoich wszystkich obowiązków, aby natychmiast udać się po daną usługę. Logo ma za zadanie przede wszystkim pozytywnie wpłynąć na postrzeganie przez klienta całej firmy i pozostając na długi czas w pamięci odbiorcy, przypomnieć mu o danej marce, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Warto zdawać sobie sprawę, że inwestycja w dobre logo firmy potrafi przynieść wiele korzyści w dalekiej przyszłości, a co za tym idzie, każda szanujące się firma powinna dysponować skutecznym logo.
Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem projektowania logo. Jeżeli jest coś dla Państwa niejasne prosimy o kontakt, z chęcią odpowiemy na wszelkie wątpliwości tak abyście byli Państwo pewni że zamówienie logo w naszej firmie jest dobrą decyzją!
# | Pakiet | Ilość koncepcji | Ilość poprawek | Cena |
---|---|---|---|---|
1 |
SEMI-PRO |
1 |
do 3 |
od 299 pln* |
2 |
INTERMEDATE |
2 |
do 6 |
od 549 pln* |
3 |
UPPER - INTERMEDATE |
3 |
do 10 |
od 799 pln* |
4 |
PRO - BUSINESS + księga znaku |
do ustalenia |
do ustalenia |
od 1399 pln* |
*Niniejsza strona internetowa/witryna ma charakter wyłącznie informacyjny. Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Zawarte na stronie informacje, w tym w szczególności informacje umieszczone w części „Cennik”, nie stanowią zapewnienia ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 lub 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Podane ceny są wartościami netto. Kwoty widniejące w cenniku są ceną za abonament, kwoty opłat bonusowych ustalane są indywidualnie.