Kampania mailingowa może być doskonałym wsparciem dla innych działań marketingowych lub również głównym źródłem pozyskiwania klientów. Wyszystko zależy od charakterystyki prowadzonej działalności jak i branży w jakiej operujemy. Jedno jest pewne właściwie przeprowadzona kampania mailingowa ma dobrą skuteczność i powinna przynieść wymierne korzyści w postaci nowych klientów. Wszyscy chcemy przecież więcej sprzedawać lub realizaować usług, prawda? Mailing reklamowy na pewno nas w tym wspomoże!
Zgodnie z Ust. z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dzien.Ust. z 2002r, numer 144 poz. 1204 ustawy z dn. 18 lipca 2002 r.) oraz dyrektywą UOKiK- przeprowadzamy w imieniu zamawiającego podmiotu zapytanie zawierające zwięzłą informację o oferowanej usłudze lub ofercie. Reszta pozostaje w gestii użytkownika, jeżeli będzie zainteresowany ofertą odpisze lub zadzwoni, jeżeli nie, zignoruje ofertę. W tej sytuacji kluczowym jest określenie grupy docelowej, do której chcemy trafić za pomocą kampanii mailingowej tak aby współczynnik odpowiedzi był jak najwyższy.
Do każdej wysłanej przez naszą firmę wiadomości email dodajemy odpowiedni plik graficzny - grafika lub zdjęcie z odpowiednim opisem lub innym tekstem, z informację że po klilknięciu na reklamę nasz przyszły klient zostanie przekierowany automatycznie do oferty zjadującej się na Waszej stronie internetowej. Będzie tam miał możliwosć kontaktu z Waszą firmą. Dla każdej prowadzonej przez nas kampanii mailingowej zakładamy indywidualne konto emailowe z którego wysyłamy nasze zapytanie do grupy docelowej.
sukces kampanii mailingowej
Cennik mailingu reklamowego został przez nas starannie przygotowany. Znajdziecie wszystkie właściwe informacje pozwalające Wam wycenić a nam przeprowadzić kampanię mailingową. W przypadku gdybyśmy coś pominęli prosimy o kontakt.
# | Ilość wiadomości email | Czas realizacji | Cena za email | Cena za pakiet |
---|---|---|---|---|
1 |
1000 - 5000 |
do 7 dni |
0,10 pln* |
100 - 500 pln* |
2 |
5000 - 50 000 |
do 21 dni |
0,05 pln* |
500 - 2500 pln* |
3 |
50 001 - 200 000 |
do 30 dni |
0,03 pln* |
2500 - 6000 pln* |
4 |
powyżej 200 000 |
od 30 dni |
0,02 pln* |
od 4000 pln* |
# | Usługa | Cena |
---|---|---|
1 |
Opłata za przygotowanie maila reklamowego |
150-500 pln* |
2 |
Wyselekcjonowanie adresów - geolokalizacja |
+ 25 % do ceny podstawowej* |
3 |
Wyselekcjonowanie adresów pod względem branży |
+ 25 % do ceny podstawowej* |
4 |
Wyselekcjonowanie adresów pod względem geograficznym oraz branży |
+ 40 % do ceny podstawowej* |
# | Usługa | Cena |
---|---|---|
1 |
Podpisanie umowy na mailing na okres 3 do 6 miesięcy |
150-500 pln* |
2 |
Podpisanie umowy na mailing na okres 6 do 12 miesięcy |
- 20 % od ceny podstawowej* |
3 |
Podpisanie umowy na mailing na okres powyżej roku |
- 30 % od ceny podstawowej* |
Ceny zawierają:
*Niniejsza strona internetowa/witryna ma charakter wyłącznie informacyjny. Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Zawarte na stronie informacje, w tym w szczególności informacje umieszczone w części „Cennik”, nie stanowią zapewnienia ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 lub 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Podane ceny są wartościami netto. Kwoty widniejące w cenniku są ceną za abonament, kwoty opłat bonusowych ustalane są indywidualnie.
Mailing w najprostszym ujęciu jest działaniem marketingu bezpośredniego, który jako narzędzie komunikacji korzysta z poczty elektronicznej (e-mail). Najważniejszym zadaniem mailingu jest pozyskanie grupy odbiorców i zaciekawienie ich prezentowaną ofertą. Prawidłowo przeprowadzony marketing mailowy jest w stanie zbudować pożądany, pozytywny wizerunek firmy oraz stworzyć odpowiednie relacje z odbiorcą.
Mailing jest jednym z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie sporej ilości odbiorców. Jego główną zaletą jest fakt, iż nie opiera się on na tych samych zasadach co wiadomości spamerskie, czyli nie jest wysyłany do wszystkich użytkowników, którzy korzystają z poczty elektronicznej. W odpowiednio przeprowadzonym mailingu ważne jest określenie konkretnej grupy docelowej, która będzie zainteresowana naszą usługą lub produktem. Pozwala to zaoszczędzić cenny czas oraz uniknąć negatywnych konsekwencji za rozsyłanie spamu.
Proces marketingu bezpośredniego jest niezwykle prosty. Wystarczą informacje o branży danej firmy, która zamierza poprowadzić mailing oraz obszar działalności, czyli kraj, województwo oraz miasto. Resztą zajmują się specjaliści, czyli my. Do naszych zadań należy zebranie bazy adresów e-mailowych, których właściciele mogą być zainteresowani Państwa działalnością. Działamy zgodnie z zapisami polskiego prawa, dlatego też w początkowej fazie wysyłamy zapytanie do konkretnej grupy osób, czy życzą sobie, aby została im przesłana oferta dotycząca Państwa działalności. Takie działanie pozwala również na uniknięcie oskarżeń o rozsyłanie niechcianych wiadomości. Korzystamy również z drugiego wariantu marketingu bezpośredniego, który pozwala na bezpośrednie przedstawienie oferty, poprzedzając treść informacją, że adres poczty elektronicznej pobrany został ze źródeł ogólnodostępnych. Takie działanie również jest zgodne z zapisami prawa polskiego. Dla Państwa komfortu i pewności, akcje mailingowe przeprowadzamy ze specjalnie stworzonego, indywidualnego konta poczty elektronicznej, do którego mają Państwo dostęp. Pozwala to na monitorowanie wszystkich działań oraz kierowanie do nas istotnych uwag.
Dobry mailing jest w stanie zwiększyć wejścia na Państwa stronę internetową, co bezpośrednio łączy się z pozycjonowaniem. Specjaliści od mailingu GO! Creative Design Studio to osoby, które w dziedzinie bezpośredniego marketingu posiadają bogate doświadczenie oraz rzetelnie wykonują zlecone zadania. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług mailingowych, które znacznie poprawią Państwa internetowe statystyki oraz zwiększą zainteresowanie osób fizycznych Państwa działalnością.